|
|
2010 年 11 月 6 日 星期六  |
| 2010-11-06 |
分類: 未分類 |
今日11點幾起佐身~係感打機打機打機
之後7點同2d同學仔~去佐打邊爐~本身打邊爐~等佐勁耐~
之後我話去韓烤:p算~
返佐觀塘~去到~等佐一陣入佐去~
好快感食食食食~發生佐好多好搞笑好開心既野~
至於細節~唔係好記得:p
之後食完散鬼佐band~
好正呀^^下次記住照舊去呀~但唔好韓烤囉-.-''
留cm啦~好飽呀!!!!!!!!!!
心姐講野句句都禁有''深''度既:d
大陸欣:d
|
| 發表時間:2010-11-07 12:02 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 127 | »
|