今日...10點棟佐起身!!好Q凍同悶.....叮叮叮叮叮 我知道救星黎搵我 我:喂喂!! 佢:出5出街呀??? 我:好呀... 我:一於去曬太陽(曬太陽=陽網=陽光網絡) 佢:好呀 換3 刷牙 扲錢 閃人 去曬佐3粒中 人都hi啲啦!!! 去仆野家 食仆野飯 超正but冇佐30雞 番歸 又開始 日行一善 打機時間~~ 7點去佐朋友家 有意外既收穫 8點半番歸 打下cs 就訓啦.....聽日考試 88@@
大家好呀!!! 好內都冇打blog啦 你地有冇掛住我呀!!! e掛考試..冇乜寫blog 好比心機咁搵書 搵激都係炒 古乳有話:讀萬卷書 不如打萬日機 so比心機去打機!!!!!! 哈哈!!!講到e度@@係咁先 ..8 留cm 我會多啲寫咖^^
冇得去果果中一camp 我今日可以航空果果camp 好開心@@希望我番黎唔會死 我要 我要 我要cm 大家一齊黎比cm