!--- end code provided by kkx3.com---
○傻仔既日記●
你地黎佐我果blog
要留佐cm先好走呀
唔好黎佐睇下就算呀
傻仔會嬲你地咖@@
kevin6c13
暱稱: 小新●○哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開煙
.............
平平無奇的一天
好凍呀!!!!
我番黎啦~~
文章分類
全部 (79)
好開心既日誌 (26)
唔開心既日誌 (8)
笑話 (6)
普通日誌 (38)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
雅虎
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 295
今日人氣: 0
累積人氣: 3140
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 11 日  星期日   寒冷


好凍呀!!!! 愉快 分類: 好開心既日誌

今日...10點棟佐起身!!好Q凍同悶.....叮叮叮叮叮 我知道救星黎搵我
我:喂喂!!
佢:出5出街呀???

我:好呀...
我:一於去曬太陽(曬太陽=陽網=陽光網絡)
佢:好呀
換3 刷牙 扲錢 閃人
去曬佐3粒中 人都hi啲啦!!!
去仆野家 食仆野飯 超正but冇佐30雞
番歸 又開始 日行一善 打機時間~~
7點去佐朋友家  有意外既收穫  8點半番歸
打下cs 就訓啦.....聽日考試  88@@ 



2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


我番黎啦~~ 分類: 好開心既日誌

大家好呀!!! 好內都冇打blog啦
你地有冇掛住我呀!!!
e掛考試..冇乜寫blog
好比心機咁搵書  搵激都係炒
古乳有話:讀萬卷書 不如打萬日機
so比心機去打機!!!!!!
哈哈!!!講到e度@@係咁先 ..8
留cm  我會多啲寫咖^^



2008 年 10 月 4 日  星期六   雨天


camp 分類: 普通日誌

冇得去果果中一camp
我今日可以航空果果camp
好開心@@希望我番黎唔會死
我要 我要 我要cm
大家一齊黎比cm