終於分左班喇: )
2D.2D.2D
好多朋友都同一班!
呢幾日,離家出走。
去左BESTFD屋企訓.
DAY 1
睇BAND SHOW.
LOUIS,你好勁牙:D
then. 食壽司:D
竟然見到牙劉-口-
DAY2
食車仔.教人玩鋤dee- -
之後真系一直系咁玩xD
去玩生果.
搞汁-___-
香蕉奶/_\哈密瓜汁/_\力多沙冰/_\
勁多勁多!!有啲幾好飲.有啲就....
之後又系到玩鋤dee- -
LOUIS教彈吉他:D
夜晚.食p仔
3點幾訓系地下.沙發.
就咁就訓左:D
DAY3
食包.又系鋤dee
有少少後悔教左佢.
then.千秋同千秋同埋千秋.
系咁玩-____-
番去石硤尾~
住左晚
DAY4
5點起身.番TKO-____-
而家好眼訓-___-加勁攰-3-
總之呢幾日就好無聊咁過!
|