有時我會係到諗,到底是不是我做錯了。
您已經停留了


Kevin Lam

D E A T H X N O T E
kevinlam45
暱稱: D E A T H X N O T E
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
HappinesS :D
Hold on, let go, nev...
在悲哀的對岸 據說可...
*別輕易說放棄*。
諗吾到的事情
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 78
今日人氣: 3
累積人氣: 947
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 27 日  星期五   晴天


27.8.2010 愉快 分類: 未分類

終於分左班喇: )
2D.2D.2D
好多朋友都同一班!
呢幾日,離家出走。
去左BESTFD屋企訓.
DAY 1
睇BAND SHOW.
LOUIS,你好勁牙:D
then. 食壽司:D
竟然見到牙劉-口-

DAY2
食車仔.教人玩鋤dee- -
之後真系一直系咁玩xD
去玩生果.
搞汁-___-
香蕉奶/_\哈密瓜汁/_\力多沙冰/_\
勁多勁多!!有啲幾好飲.有啲就....
之後又系到玩鋤dee- -
LOUIS教彈吉他:D
夜晚.食p仔
3點幾訓系地下.沙發.
就咁就訓左:D
 

DAY3
食包.又系鋤dee
有少少後悔教左佢.
then.千秋同千秋同埋千秋.
系咁玩-____-
番去石硤尾~
住左晚

DAY4
5點起身.番TKO-____-
而家好眼訓-___-加勁攰-3-
總之呢幾日就好無聊咁過!

 



2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


8.12 分類: 未分類

發覺這個暑假過得很快,
很快到開學的日子,
那我就要努力完成暑期作業

經常也生病,咳是普通的。
看來要多多運動:D
過完這個暑假,什麼也會不同。
所有事都要忘記,
除了愉快的回憶:D