第一日斷絕網絡世界: )
最好既朋友係會打黎問我咩事,擔心我 而唔係wtsapp度問<-- that true
今日都不能按照時間表裡的行程去做
所以臨時為自己安排一下
去到書店看書,希望找到那一本屬於自己的書:)
本來打算自己去練習,點知咁都撞到crewmate-_-
原本暖暖既太陽突然又下著失落既微雨 唉
但最後都做左樣野..
話去話去 4月講到呢家先去左 大埔墟火車站博物館
點知去到就關左門...
看見了一個背影好似你 都係應該要淡忘啦: )
還掂都知道點去 等好天再去啦.
24/06/2013 |