上個月發生既事 .. 証明左我仲係好細個 諗法仲係好偏激 .. 撐 .. 由4月開始 .. 由新奇 .. 到嘗試 .. 什至 .. . 真係有時想知道自己幾時先肯醒?! 唔單止係其他人 我自己睇自己都唔同晒 .. 假如可以再回到過去 .. 假如懂得失去前 .. 學會珍惜!?