今日係"丁咕lo so 分 地"...我咩都唔識,只係拎左3個印仔...陳倩兒就玩哂全部攤位呀~勁喇,,,我咩咩咩咩咩咩咩咩咩都唔識,所以我只係部佢姐,之後冇play到lo 冇禮物拎呀!!!!!!!!!!!!!!!!我真係好想頂佢