唉~終於考完試啦~
系le一個星期我都忍唔上網
不過我已經知我有一科唔ok啦........
miss話我地全班幾何只得10個人合格炸............唉~
还有15個人可能留級...........=口="
雖然考完試系輕鬆左,但系我都好驚幾何.........[希望有得補考啦~]
我覺得我應該其他都ok,只得幾何唔ok..........