keykey886
暱稱: ❤Zero"
性別: 女
地區: 其他地區
« February 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
最新文章
happy new year >v...
2011-12-02
香港交流~
2011-07-20
2011-04-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (41)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 162
今日人氣: 0
累積人氣: 657
2010 年 6 月 12 日  星期六   晴天


2010-06-12 分類: 未分類

唉~終於考完試啦~

系le一個星期我都忍唔上網

不過我已經知我有一科唔ok啦........

miss話我地全班幾何只得10個人合格炸............唉~

还有15個人可能留級...........=口="

雖然考完試系輕鬆左,但系我都好驚幾何.........[希望有得補考啦~]

我覺得我應該其他都ok,只得幾何唔ok..........

 






訪客留言 (返回 keykey886 的日誌)


maxmak 於 2010-06-19 02:07 AM 發表:
15個留級,,,好誇張啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l5ove 於 2010-06-14 12:03 AM 發表:
加油啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55^^
thx=]
Posted at 2010-06-14 02:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BlUe_6_6 於 2010-06-13 11:04 PM 發表:
如果你要補考,就穩我幫你溫習la~! 不過我都系希望你唔洗補考la ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55^^
thx=]
Posted at 2010-06-14 02:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



window2 於 2010-06-13 12:52 PM 發表:
幾何係F2係幾難下GA...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

........唔知,不過都幾難下GA.....>.<""
thx=]
Posted at 2010-06-14 02:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OuTing 於 2010-06-13 10:52 AM 發表:
你一定有得補考,加油啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,希望啦~
thx=]
Posted at 2010-06-14 02:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]