琴日自己去左跳舞.. 選擇係岩既-_- 我終於得左la haa..
但係就悶d lor.. 8點跳到11點幾 頭暈.. 去左食糖水.. 食左兩碗=0=超好味@@
而家好悶悶悶悶lor-_-...
諗落 呢排好似無乜活動咁..
原來就黎到5月份啦.. 大獲.. 媽咪.. 好似個頭都未開好..
慘啦-_-..
丫媽比左部零機價我-_-
.. .. .. .. .. .. .. ..
I love you
所以只能說聲對不起
任何藉口都沒有
I love you
已來不及好好去珍惜
後悔很多
不該讓你無辜流下失措的淚
心碎 認識你陌生的世界
空氣中回蕩的笑語早已經斷絕
多想能在和你夢里愛多一次
.. .. .. .. .. .. .. ..
|