有咗iphone(有3G冇s)
姑姐俾架
超happy
今日放學同鋮哥一齊搭巴士
佢真係好有趣
見到肥鼎
佢話肥鼎好得意
仲話想搞基
頂
我叫佢番屋企同呀ma講
"呀媽.......我....我鍾意咗一個人呀...."
"吓,靚唔靚女架?"
"唔係呀,.....靚仔黎架......."
......
唔知佢同佢呀媽講咗未呢