F I N E 
                                   

 
keyyyyyy

暱稱: i am fine
性別: 女
國家: 香港
MORE...


最新日誌

功課
小朋友
好痛
TOKYO
驚訝


日誌分類

全部 (8)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 8 月 5 日  星期六 陰天
TOKYO

今日如常起身沖涼

星期六...要學琴...嗚~~~~

跟著做暑作....終於掂暑作~~

一路睇電視一路做.....

睇"天國的嫁衣"....

明度好可憐....咩都收向個心到!!

而且艾青真係好蠢,

成日傷到明度心...==

學完琴...同AR哥睇"TOKYO FRIEND"

大塚愛第一部劇習...

都唔知點解D日劇禁多人中意睇~~

而且禁鬼好睇.....+.+

個劇GA體材好普通BUT又好好睇...

ONLY 5 集唔夠喉!!

睇"七武士"睇到好晚~~~

野武士D機好靚*.*~~

拿今日介紹GA係我同AR 君好熟GA james blunt......


電影"天國可人兒"ga主題曲"you'ra beautiful"(一路唱一路除3 haha><)...but d人認識首歌都多過個電影==...你唔係唔識ar  ma!!!!>< 


我最中意佢e 首...."tears and rain".....sorry冇mv,完整ga只find到呢個^^"!!

sorry...今次d歌難找...so d video少d...請包涵~~~~

刊登時間︰2006-08-06 12:15 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 4 日  星期五 雨天
驚訝

今日又係起身沖涼......

冇尋日咁大風lu~~

打番尋日日記~~

打完等食飯同約左人去圖書館....

先去m記食野...突然ar哥出現嚇親媽媽lo  haha

其實佢彈出來無非都係要ar媽請食飯ja!!

食完.....go to圖書館~~

先去拿左預約左ga"倚天屠龍記"先~~

跟著找d書坐向到睇....

嘩嘩!!見到正書.....長細由盆古初開講到去近代孫中山都仲有!!!!

but成7cm厚....仲係參考書!!!唉~~~~~

返到屋企睇終極一班....

ya~比我估中左斷腸人係裁決者~~

but大東爸爸就估錯!

最驚人ga係班導ga戰力指數上10萬!!!!!

今日到此!!!!

今天要介紹ga樂隊係我最敬重的一隊英國虛擬樂隊"Gorillaz"!!!佢地ga音樂又係集巴冷咩元素都有.....gnarls barkley都有幫過佢地手!!!


e首歌叫"Dare"...出場個男人係bass手...向廁所果個係鼓手...貼著地果個係主音...唱個女仔係結他手~~呢首歌d詞好似係唐詩...==

 


e首叫"Feel Good Inc"...係我認識佢地ga第一首歌.....


呢首叫"Dirty Harry"係由一班合唱團同佢地合作...首歌係主張和平同諷刺美國平民可以有槍ga政策~~~
刊登時間︰2006-08-04 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 3 日  星期四 雨天
八號

今日要開會...痴左線7點幾起身==

尋日打風已經撼撼聱,

起身沖涼時仲勁....0﹏0

去中心時仲橫風橫雨...

我著短褲都變落湯雞ar!!

開完會...11:30~~

諗著去對面商場睇下可以買咩禮物....

去到中心門口....

ar心同佢個fd入來話派傳單....-0-

返到屋企...等待5:30~~

終極一班^.^v

亞瑟休學...嗚嗚    T.T...

我估中左個靈魂係田欣個細佬ar光...haha

而家要估ga個裁決者係who??

我估係...斷腸人!!!!!!

而且大東個爸爸好可疑......

之後ar哥上高登個論壇...

d人個名好鬼死正~~haha

最正一個叫..."膠投活躍"...hahaha

笑死XXXXXD

d人仲話天文台點解唔掛8號~~

係lo..鬼叫"李+x"要香港人勤力d咩~~~

唉又一日u!!!!!!

 

今日要介紹ga係一個日本仔...佢向日本樂壇ga地位可以話你hk  ga劉華!!如果還懂少少音樂的可能會認識....平井堅~~~~~~

 

 
呢首冇理由唔知...係電影"在世界中心呼喚愛"ga主題曲"輕閉雙眼"......but呢首係原作=.=~聽左就知佢歌藝有幾精湛O0O~


快歌"pop star"....平井堅1人分析7,8個角色.....haha



佢GA最新歌曲"buy my melody" ga mv...風格同"pop star"好似.......本來好正經!!但男女主角戴左面具變得好騎尼~~~~

刊登時間︰2006-08-04 12:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]