今日又係起身沖涼......
冇尋日咁大風lu~~
打番尋日日記~~
打完等食飯同約左人去圖書館....
先去m記食野...突然ar哥出現嚇親媽媽lo haha
其實佢彈出來無非都係要ar媽請食飯ja!!
食完.....go to圖書館~~
先去拿左預約左ga"倚天屠龍記"先~~
跟著找d書坐向到睇....
嘩嘩!!見到正書.....長細由盆古初開講到去近代孫中山都仲有!!!!
but成7cm厚....仲係參考書!!!唉~~~~~
返到屋企睇終極一班....
ya~比我估中左斷腸人係裁決者~~
but大東爸爸就估錯!
最驚人ga係班導ga戰力指數上10萬!!!!!
今日到此!!!!
今天要介紹ga樂隊係我最敬重的一隊英國虛擬樂隊"Gorillaz"!!!佢地ga音樂又係集巴冷咩元素都有.....gnarls barkley都有幫過佢地手!!!
e首歌叫"Dare"...出場個男人係bass手...向廁所果個係鼓手...貼著地果個係主音...唱個女仔係結他手~~呢首歌d詞好似係唐詩...==
e首叫"Feel Good Inc"...係我認識佢地ga第一首歌.....
呢首叫"Dirty Harry"係由一班合唱團同佢地合作...首歌係主張和平同諷刺美國平民可以有槍ga政策~~~ |