==============================================
3月19日
今日一起身...哇...好似無訓過咁...都係好想訓...=0="之後出去個廳,見到有朱古力奶飲...成日人精神哂~@@咁之後飲完...覺得唔夠,之沖多兩杯飲~哈哈...不過最近覺得自己好似肥左...要做多d運動先得...kaka~!!^^不過可惜啦...顏文又成日唔知幾時得閒...搞到唔知點咁...星仔又話唔係好得閒...想話搵個人同我打羽毛球都無...唯有自己做下d跑步呀...掌上壓果d先啦...啊...第日可能會買返部單車,用黎返學既...呵呵...~唉...今日都唔知做咩野...有d唔係咁開心lor....又係度諗d傻既東西...好似...唔..."我係咪應該生存在世上呢..?到底我既生存目的又是甚麼..?"我想了很久也不通...最後想出了一點東西...但不懂說...好像想出了一點點的東西...但這也是無聊的事...總之今日覺得好煩就是...今天的天氣是天情,但我心情比甚麼還要陰的...今天一字記之曰:煩~!
|