∥被•遺忘的小孩乂回憶∥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
加油!!努力!!一定要開心活於自己的空間"
kgmn18
暱稱: 彤b•nIcO
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-05-27
2008-05-09
2008-05-05
2008-04-28
2008-04-27
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
願"
能保護所有的回憶"~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 1036
 
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


2008-04-08 分類: 未分類

今日好似唔係幾開心咁..

因為....

唔知係我個問題啦..

定係命運的問題...

呢一年都ok開心嫁...

但係...

我自己知道我而家只係因為有d"暫時"不離不棄我的朋友...

但係...

如果散哂....

我真係唔知點...

對每個人都笑...

我做唔出=3333="

 

 

 

 

漫畫中的女主角通常也會有happy ending...

但係我覺得..."只係o係漫畫lo"....

好想喊...

因為自己不是平凡...

而是一隻"醜豬"...

 

 

 

 

今日聽到xxx話要減肥.....

其實有好多野我都覺得...

愛情係偉大嫁...=33333="

我就無咁ge恆心喇....

算啦......

 

 

 

 

 

要開心過每一天....

 

每日一圖...=]

我細佬玩野=3333="

 

 

 

 

 

 

好啦....

88=]]]]]]]]]]]]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-05 分類: 未分類

今日都超開心的=3333="

可能你地會覺得無咩野=333="

但係我未試過的=333="

就係...

 係...

係..

買左對all star鞋...

=333="

好白痴..

但係我無咩錢..

買到一對差唔多啦=333="

唔係fast star..

唔係pop star..=3333="

哈...

 

 

 

 

同埋...

今日買左d"0"食=333="

好飽..

慢慢..

就...

zzzzzzzzz訓左...

 

 

 

88=333333333333="

 

 

 

 

 

 



2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04-04 分類: 未分類

嘩嘩嘩@v@"

今日真係開心到我死左=3333=''

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

今日family day=333=''

本身以為好慘...

點知=3333="

 

哈哈哈..

我媽媽同我今日買左勁多野=3333="

總價就唔講喇=333="

因為..

有米女就話我洗咁少都叫多=333="

平凡果d就話我哂命=3333="

 

 

跟住....

又食左好多野=33="

個肚:wow"今日林x彤咁好死ge...

=3333='

 

 

 

但係...

我覺得好衰...

屋企已經要次次都倒貼...

 

 

 

 

 

有米係最開心的=]]]]]]]]]

 

 

 

 

 

每日一圖"

 

 

因為呢...

有d學校的人可能入我個blog..

所以呢...

我唔敢pO d相=3333=''

廢事整到d人咁自豪=333="

(因為我柒整到襯佢咁令.=333=",,,

其實你地不嬲有無我"襯"都咁令=]]]]]]])

 

 

 

 

好啦...

今日寫完..

我都係時候試下d3喇=]]]]]]

 

 

 



2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


2008-04-02 分類: 未分類

點解熱舞街咁似勁舞ge...=333="

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

多謝新一個人支持=]]]]]]]]]]]]]

 

我會努力打好我ge blog..=333=太無奈=333="

 

 

今日呢...

都唔算太慘ge...

最慘係無錢lo...

車費都要一日驚一日...

唉...

 

 

 

 

諗住減肥..

點知而家仲咬住包薯片..

唉....

算...

肥一世吧=]]]]]]]]]]]]

 

 

好想死=333="

個個都好似有仔咁ge=3333='"

 

 

 

 

我媽媽說清明會同我買3...

但...

唔知佢係咪唔記得左..@^@"

算吧=3333="

 

 

 

我今日終於先知一樣野..

 

令我o咀呢=3333="

 

原來....(秘密)

 

 

 

 

 

 

好啦...

 

每日一願"

希望有人要..(最好有米的=333=)

(知道是無可能..但都要"願"下嫁=33=")

 

 

 

 

 

送豬比大家...

 /\__/\
(-(00)-)

 

88=]]]]]]]]]]]]]]]]]

 

 

 

 

 



2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


2008-04-01 分類: 未分類

今日..

好似上左人生的一課咁...

知道左好多野..

雖然有dd會後悔...

但係..

是但啦..

如果唔係因為有呢d事的發生..

又點會識反省bo..

 

!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

其實...

我不嬲都係咁咩嫁啦..

係今日仲知多d咁解...

我有自知之明的=]]]]]]]]]]]]]]

 

 

 

最重要係有fd支持同埋自己開心=333="

講完相信大家都唔會知講緊咩=333=

就係唔想比你知@^@"

 

 

 

qooza無比過人=333="

點知比你知道左@v@"

算啦....>33<"

多謝一名叫ada的朋友女支持我喔=]]]]]]]]]

 

 

 

 

 

 

 

負支產左=3333="

唉...

有無人比米我@@+

 

我會好多謝你的=333="

 

 

 

 

 

每日一願"

希望聽日個test會唔肥@@"

 

 

 

 

 

 

8喇...

比人鬧緊lo..

火緊....@w@"

 

 

 

 

 



</td