點解熱舞街咁似勁舞ge...=333="
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
多謝新一個人支持=]]]]]]]]]]]]]
我會努力打好我ge blog..=333=太無奈=333="
今日呢...
都唔算太慘ge...
最慘係無錢lo...
車費都要一日驚一日...
唉...
諗住減肥..
點知而家仲咬住包薯片..
唉....
算...
肥一世吧=]]]]]]]]]]]]
好想死=333="
個個都好似有仔咁ge=3333='"
我媽媽說清明會同我買3...
但...
唔知佢係咪唔記得左..@^@"
算吧=3333="
我今日終於先知一樣野..
令我o咀呢=3333="
原來....(秘密)
好啦...
每日一願"
希望有人要..(最好有米的=333=)
(知道是無可能..但都要"願"下嫁=33=")
送豬比大家...
/\__/\
(-(00)-)
88=]]]]]]]]]]]]]]]]]
|