| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
| 辛苦=='' |
rsp 好辛苦ar!!!><><><
7/4,8/4,9/4...連續3日都係朝九晚五~
==''要考中級章
^^kaka~將會勁過區瑋麟!!!haha!!!
佢冇尼真係可惜ar...haha~
不過今忙,仲未做哂hw,温書...
有d擔心~
|
| 刊登時間:2007-04-10 10:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 6 日 星期五  |
happy~  |
去左屯門ar~
探公公婆婆...
見到一個好耐冇見既人~
佢仲係今靜...
一齊去左姨媽間貼子相店~
happy!!!(可以將e1刻影低佢,美麗回憶...^^) |
| 刊登時間:2007-04-10 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 去參觀~ |
今日幾happy ar~
去左唱k
影貼子相
行銅鑼灣...
參觀
happy^^
.....不過之後要快d做hw,溫書la!!!
要入100名內~ |
| 刊登時間:2007-04-04 10:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
| life-wide~ |
今日life-wide ar~
落雨ar~ ==''
不過都ok好玩...
之後去溜冰ar!!!
上次溜呢(第1次)未跌過架~
今次呢~跌左2次ar!!!><><><
有少少''溜冰恐懼症''ar~
之後好翻d,可以溜得快d...
but...下次可能又唔識... |
| 刊登時間:2007-04-04 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| ^^期待緊ar~ |
haha~聽日就係life-wide...la~
^^happy><
希望天氣好d la...
一定好好玩la!!!
|
| 刊登時間:2007-04-02 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | »
|