做義工
好開心
睇住d細路仔
有時覺得自己好似大哥哥- -
今日做奶凍
幾好食
諗住去完camp會-磅
點知-得3磅
唉.....
好想拍下拖仔- - 但係打機更多XD 可能自知樣衰- -"
做法~
奶凍材料-->淡奶 2 湯匙 ml
牛奶 300~500 ml
糖 少許
加d生果
忌廉 100 ml
魚膠粉 2 湯匙
栗膠
奶凍做法-->先把魚膠粉加入2湯匙熱水搞到佢好似固體咁
把牛奶+忌廉+1湯匙糖倒入平底鑊中 煮到鑊邊有泡 起煙 (期間要不停搞動)
把煮好的牛奶+忌廉倒入碗中加入魚膠粉再加入淡奶
把上一個的步驟做好就把奶凍放入雪櫃
把自己鍾意o既生果整到好似濃汁咁
把栗膠加1大湯匙糖放入鑊中 加上自己鍾意o既生果煮到冇曬d膠
之後把冷凍好的奶凍加入自己鍾意o既生果濃汁
完成~
|