每一次想打日記時候 入到個網cd時間極耐 搞到次次冇走關左 今日家長日,好在阿媽唔去,唔係死梗.. 聽日又有補假 不了了之,很好,突然有動力但不想行動 其實我知道可一不可再 但是,現在.. 覺得自己想做什麼 ,但是卻做不來 惆悵
很好!! 就是這樣子了 那我就同不著那麼費神找籍口了
想做的事不等於能夠做d事 但希望能變成想做的事為能夠做的事 是否太迷信,可十分準,兩難 今日放學同sing去左睇喵,好笑的是,買星星不是要星星呢
起身,番學,放學 番home做毒男 一天的行程十分充實!
統測完結後的第一天,所有課節都變得慢長 除了宗教a_a
現在,沒有壓力似的,且不在於完結測驗 又黎呢d咁既野-.-,唔想去阿,但這叫社交 不去沒有朋友了