| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
尋晚去左時代貴賓防玩.
都幾好玩.不過有段時間悶左D.
見到D女玩到勁癲.可以比個波人地渣.=.=
我地見到有D無奈'''搞到我地好似係到睇戲咁.
跟住同佢地跳舞幾好玩..
有條仔係咁叫我HI野.同佢講左我唔HI.
成晚係到同我講叫我HI.煩到死...
跟住玩到3點幾走人. 跟住我地就去左按摩.
按左2個鍾, 今次都係按得唔好=.=
今日番工個個都好似死下死下咁.
我就訓左一陣..都係好累..玩一晚係咁鬼累.'
個樣好眼訓..

|
|
|
suyiyi 於 2009-07-14 12:24 PM 發表:
姑姑∼ 我要渣你波波∼
|
|
|
KAMEN 於 2009-07-14 11:44 AM 發表:
= .-''日日同你一齊反工,
你都唔知我係邊個?? 你真係..哈哈~
|
網主回覆
不嬲都咁乖..^^ Posted at 2009-07-14 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^.. Posted at 2009-07-14 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KAMEN 於 2009-07-12 01:29 PM 發表:
唔好成日浦甘多~~~ Kaka...
|
網主回覆
你係?? 得閒先浦下咋. 
' Posted at 2009-07-12 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|