今日...上科學堂個陣時~巫SIR冇番...果個新黎ge MISS LEE就代課...嘩!!
勁嘈呀!!!蝦新MISS ...話比MISS倪聽先!!上中文堂個陣時~好悶呀*
MISS YUENG又冇番...上英文堂個陣時...叢瑜借左部mP3比我聽...梗係上堂聽啦!!聽左好多苜歌...冇計啦~悶呀嘛!!!知唔知點先可以唔比老師知呢??就係搵件冷3整住...唉!!唔知點講喇~周會個陣時...咩"性虐代救傷隊"講埋D唔知乜野...悶到我訓著交喇!!終於放喇...1B班主任變態架!!咁耐都未放...仲針對溫旭斌....有病睇E生啦~係話1B班主任!!!!