傻淇≧﹏≦
█◤☆◥◤☆◥█
█☆☆☆☆☆☆█
█◣☆☆☆☆◢█
██◣☆☆◢██
███◣◢███
I L0vE Y0U F0REVER>w<"
ki0617
暱稱: 傻淇
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
戇尻的
比人話=0=" 打番先-3...
凍死了-3-"
好耐冇打lu=3=" 感覺...
嗚嗚...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 8 月 20 日  星期一   雨天


好似病左T^T 分類: 未分類

唉..今日7點幾差唔多8點先訓..12點比人嘈醒左LU..呀珊SD信息黎問我訓醒未WO..哈哈..之後12點幾..老公打黎搵我..其實個陣我醒左架..但把聲就..好似未訓醒咁..佢以為我未訓醒呀T^T..點知佢仲補緊習..哈哈..之後同珊SD信息喇..再SD左個SMS比老公..先知佢補緊習..佢補完習打左比我傾電話>w<"之後佢話要打比個FD..收左線..

打比呀珊..同佢傾左陣..佢上黎我屋企..係佢上黎其間訓左4個字..呵..之後玩左陣電腦..就出左去食野..食完野買野...之後番屋企打左陣機..等呀媽放工同呀珊係我屋企出發..哈哈奇蹟地謙打黎.問我出唔出黎BO-口-之後我咪同珊出左去囉..幫佢地買野-口-"之後坐左陣..行雷呀..嗚嗚..媽咪呀..驚驚..SD左SMS比老公..佢應完我..我同佢講左我淋濕哂個身...佢又冇理我喇T^T..原來佢打緊機= =''..哈哈..

之後走佬搭的士..呀林同呀謙幫我地"折"的士..真好人..THX,,>v<"..個的士佬很淫的..我覺得..珊著白色衫衫..個條XXYZ好似昅野咁T^T珊真慘慘..個的士佬又唔識路..傻KAI..到左屋企樓下..9秒9跑去大堂..WO..都係濕哂LU..唔跑喇T^T..番到屋企..即刻沖涼..死喇..好似病左呀..不過算喇..唔會有人理架喇..呵..

夜晚同平時一樣..傾電話..玩勁舞..玩電腦..聽歌..傾MSN..打QOOZA等等..HAHA...唉..凍死人咩..呀哥(軒)係到講佢打緊既肉麻信息(佢SD SMS比X小姐呀-口-")..唉..呀哥家姐齊齊嘈交(軒同珊)..哈哈..當然女仔就幫番女仔架喇..呵呵..SO..呀哥爆無奈..死得真慘..我地默衷1秒鐘喇..哈哈..唔玩喇..打住咁多先..呵..比老豆定左3點前一定要訓..唔係..死得..會比佢打..T^T..






訪客留言 (返回 ki0617 的日誌)


小珊 於 2007-08-21 02:42 AM 發表:
牙妹我留CM喇..系米好開心呢!!
果個系米你老公黎架 你病左都吾問你有冇事
只系怪你吾用XG 唉...咩老公牙
算喇 我知道你會吾開心 所以吾好吾開心牙..卡卡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..好開心呀>w<"鍚哂你呀>3<"
個個係我老公呀= =!!
開唔開心呢就....唔話比你知等你心思思..呵..
Posted at 2007-08-22 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老公仔=] 於 2007-08-21 02:12 AM 發表:
老公黎左喇,,,呵
你用Xg未好囉...KEKE"
大家可以留cm*﹏))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-"..都冇人幫我整XG..T^T..
遲D先用喇....
Posted at 2007-08-21 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]