今日..超無聊冇野做...唉..今日老公成日都冇搵過我呀..唉...
今日只係食飯..沖涼..玩電腦..傾電話等等(同傑..珊..傾完..同珊..謙..林..軒傾= =!!)我ADD過老公架..但老公都冇應過我..訓左教掛..唔知咩事囉...唉..感覺怪怪的T^T..嗚嗚嗚..唉..今日冇咩心情呀..唔打喇..死鬼左呀..