傻淇≧﹏≦
█◤☆◥◤☆◥█
█☆☆☆☆☆☆█
█◣☆☆☆☆◢█
██◣☆☆◢██
███◣◢███
I L0vE Y0U F0REVER>w<"
ki0617
暱稱: 傻淇
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
戇尻的
比人話=0=" 打番先-3...
凍死了-3-"
好耐冇打lu=3=" 感覺...
嗚嗚...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


好多日冇打lu..呵呵... 分類: 未分類

呵呵..我好多日冇打過喇...講琴日先喇..琴日玩同妹妹玩勁舞個陣識左佢個老公..同1個FD..((我明明唔係大佢好多架麻..佢又要叫我做姐姐T^T..嗚嗚..蝦我架..))

今日呢..就呢..唔舒服呀..一番學本身要當值架..不過我個肚超痛當左陣頂唔順請假..佢話我日日都係咁唔比呀..我都唔係日日..又要屈我..之後我唔理佢..我唔當囉..咩事呀..唔舒服都要我當唔比請假..變態的嗎..之後上堂上堂同上堂..放左學番屋企..玩電腦..同嘉仔MSN..((我應該叫佢嘉仔定老公呀..係勁舞先叫佢老公..我自己都唔知點..哈哈..))之後5點幾差唔多5點半..同卡敏落街玩...7點29分番到屋企..哈哈..好在姐..我呀媽話呀..如果我7點半之後番到..1個月唔比出街呀...幾險呀..差D遲左..呵..之後夜晚嘉仔問我玩唔玩勁舞..我話玩..哈哈..我同佢4個心喇...呵..玩玩下..佢話唔玩得電腦LU..要訓教..點知個首歌都未玩完我就彈左機LU..哈哈..開番..之後..佢MSN ADD我..傾左陣..佢訓左LU..我就去到2+都未訓..打完應該就訓架喇..呵..好似打左好多字添..

今日傻喵係學校又同我玩MSN又ADD番我..好開心呀...>w<"..今日PE堂我幾叻女呀..玩個個標槍..我好叻女呀..呵呵..你地呀..睇完要留CM呀..>w<"...記住記住呀..呵...唔講喇..掰掰>w<"






訪客留言 (返回 ki0617 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]