9.16___ya~!聽日又放假lu>\/<正正正!!!!yo*****
上堂成日都係想訓教=.="放學同mouse去睇摯愛*
諗住買飛,,跟住又條友話唔睇,,送左張飛比我地^^正!
就完場果陣fiona喊得好勁,,我同mouse就係咁係度笑=.="
我係咁用d爆谷掟佢-.-"邊有d咁既人嫁?!睇完就名自番屋企lu**
9.17___入左天水圍做節*10點幾出番黎同關公果d去玩,,
嗲d渣車送我番去果陣牙ka打黎,,佢地成班係度喊*
次次牙ka喊住咁打黎我都好驚=.="唔知點解牙我都,,
又有d擔心佢有事=.="個個都唔驚,,係驚牙ka同id喊住咁打黎*佢地喊住打黎d感覺好似唔知點咁``
可能係因為佢地係我既最好朋友啦^^
玩到2點番家*
9.18___8點幾出左去玩,,同牙婷,,關公果d*
上左山*玩到11點到落網吧玩左陣``跟住行番番屋企=.=
19.9___成日嘔左係屋企,,/.\悶到趴係度,,聽日又要番學,,唉``超唔想番/.\"
發生左d野,,覺得好似有d對佢唔住咁.......唉.......
愛上左NOKIA N90 牙我!!!!不過可惜冇mp3功能/.\"
|