MAYBE 我地應該學識如何接受..如果心裡唔SURE..就唔好輕易去TRY...因為我覺得唔值得 .....愛有分性別嗎?如果有.....係好事嗎?
我自己都唔知..又點可能比到答覆你...maybe 我理解唔到你既心情
不過try下change自己..你一定得ga...信我....