9/12/2010
今日同牙糖,yan去neway唱k^_^
跟住去太古影貼紙相
行左一陣就走了-v-
10/12/2010
今日open day:$
同小b一齊搞攤位xdd
跟住去銅鑼灣行街
見到好多野都好想買.
要儲錢牙><!!!