今日自己班綵排~
唱歌 好彩D歌詞都記得七七八八
聽日就到合唱團 + 音樂劇
加油呀 到時一定要將我哋最好既一面-.- 最好既野表演俾大家睇
雖然好吾想表演-.- 芣過成為合唱團成員就有責任表演
算啦~或者今年會係我最後一年留在合唱團
師生演奏會同班際歌唱比賽可能係我合唱團生涯既最後兩場表演
所以無論如何我都要準全力 希望可以為自己留下一個美好既回憶^ ^