halo~
hihihi~
大家好呀~
我地系三個傻婆~
我地分別系呀琪,lily,牙瑤~
總稱為三個傻婆~哈哈哈~
ki_lily_yo
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
ki_lily_yo
暱稱: 三個‘傻婆’
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
有時候~
•
2010-02-22
•
弓喜發財.
•
生病了
•
2010-01-25
文章分類
•
全部
(20)
•
''莉莉''=]
(2)
•
未分類
(18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (7)
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (7)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
vickyka
iamcsp
kwan_456
jlk3346
Regen520
peter011054
paul93106
annie3
hide2308
raiNfuL
allanBB520
Kylie5820
顯示全部(29)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 856
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 12 月 24 日 星期四 清涼
聖誕節快樂
分類:
未分類
各位聖誕節快樂.
我希望大家都有1個開
幸福既聖誕節.
大家諗到點慶祝未.
我就吳慶祝喇.
我為左療傷.
我決定左去
老豆
間公司做野.
我吳會忘記你.
BY,,KI
發表時間:2009-12-24 08:41 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ki_lily_yo 的日誌
)
雞仔 於 2009-12-27 06:34 PM 發表:
做咩架?
你老豆開咩架?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
dtangchiu
於 2009-12-25 08:02 PM 發表:
息當的工作係好既,可以忘記一d唔開心既野!
加油吧!CM~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
多謝你牙.蕉蕉.
我會加油的.
Posted at 2009-12-25 09:52 PM [
編輯
] [
刪除
]
jlk3346
於 2009-12-25 11:10 AM 發表:
佢去做擔擔台台 lo xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Posted at 2009-12-25 03:35 PM [
編輯
] [
刪除
]
raiNfuL
於 2009-12-25 02:28 AM 發表:
做野好辛苦架啵~
加油喔^^
cm=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
喔.
Posted at 2009-12-25 03:34 PM [
編輯
] [
刪除
]
god12345
於 2009-12-25 12:58 AM 發表:
聰明既你有di咩可以做le??..... cmcm ^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你咩意思.
你姐係話我蠢.?
Posted at 2009-12-25 03:34 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ki_lily_yo 的日誌
]