halo~
hihihi~
大家好呀~
我地系三個傻婆~
我地分別系呀琪,lily,牙瑤~
總稱為三個傻婆~哈哈哈~
ki_lily_yo
暱稱: 三個‘傻婆’
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
有時候~
2010-02-22
弓喜發財.
生病了
2010-01-25
文章分類
全部 (20)
''莉莉''=] (2)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   清涼


聖誕節快樂 疲倦 分類: 未分類

 

 

 

各位聖誕節快樂.
我希望大家都有1個開幸福既聖誕節.
大家諗到點慶祝未.
我就吳慶祝喇.
我為左療傷.
我決定左去老豆間公司做野.

 

我吳會忘記你.

BY,,KI






訪客留言 (返回 ki_lily_yo 的日誌)


雞仔 於 2009-12-27 06:34 PM 發表:
做咩架?
你老豆開咩架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dtangchiu 於 2009-12-25 08:02 PM 發表:
息當的工作係好既,可以忘記一d唔開心既野!
加油吧!CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你牙.蕉蕉.
我會加油的.
Posted at 2009-12-25 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jlk3346 於 2009-12-25 11:10 AM 發表:
佢去做擔擔台台 lo xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-12-25 03:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raiNfuL 於 2009-12-25 02:28 AM 發表:
做野好辛苦架啵~
加油喔^^
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喔.
Posted at 2009-12-25 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



god12345 於 2009-12-25 12:58 AM 發表:
聰明既你有di咩可以做le??..... cmcm ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咩意思.
你姐係話我蠢.?
Posted at 2009-12-25 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]