16*8-07 
去左東港城睇"昆蟲展"
$10入埸費,,唔比影相>.<
裡面d昆蟲仔好多都好似訓緊教咁
唔郁既=.=
之後係咁行行行
行到5點幾搭車出灣仔
去左"美食展"$10入埸費
試左好多野食,,最正都係湯^^
5豐豬肉仲有問卷調查,,答完有隻"豬"送
我同啊昇一人一隻"豬"
之後去左一間就快打烊既大家樂食左麵
then各自返home
19*8-07 
一年零一個月^^
228-07 
21同22號都比人叫左我落去road show幫手
唔開心,,唔中意
全部都係dg-one既人,,得我一個係aveva
雖然同一公司,,但始終唔同shop
23*8-07 
啊昇黎陪我食lunch
去左"小魚滋味"食T...
好好味!!
|