琴晚2點幾同sing sms~~
佢話>>一係就電話&信息以後都唔傾,,淨係見面!!
一係就散囉~
我see到,,d眼淚不受控制咁流流流....
佢話已經決定左以後唔同我傾電話同玩信息,,唔滿意就散><
我根本就已經唔屎揀,,佢都決定左la,,唔通我揀散咩??
係果一刻開始,,我個心痛得不識形容,,
不明白點解佢可以咁,,
見到先傾??佢明知我地見面既時間唔多ga la...即係玩我姐??
前日佢就話擺到明想我死,,琴日就講呢d野,,咁今日會說什麼???
佢前日可以講到>>如果為佢死先係愛佢咁款~~~
我先不會這麼傻,,呢個根本就係歪理~~
4點sing已經冇再回我信息lu~~
或者是以後都唔回呱~~
我而家淨係識喊,,不知可做什麼~~~
我琴晚喊到5點先訓,,今朝8點半醒左又喊過><
到而家都仲未停....
眼淚何時會流乾??何時會控制得到???
明白我心亂.so妖到我的好友~~
我認我有時是任性左,,但都不至於要電話同信息都唔傾呱??
sing:點都好,,我是愛你的!!
你點解可以咁忍心電話同信息都唔傾,,搵人話我知點解ar~??
|