kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-05-11 09:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

琴晚2點幾同sing sms~~

佢話>>一係就電話&信息以後都唔傾,,淨係見面!!

          一係就散囉~

我see到,,d眼淚不受控制咁流流流....

佢話已經決定左以後唔同我傾電話同玩信息,,唔滿意就散><

我根本就已經唔屎揀,,佢都決定左la,,唔通我揀散咩??

係果一刻開始,,我個心痛得不識形容,,

不明白點解佢可以咁,,

見到先傾??佢明知我地見面既時間唔多ga la...即係玩我姐??

前日佢就話擺到明想我死,,琴日就講呢d野,,咁今日會說什麼???

佢前日可以講到>>如果為佢死先係愛佢咁款~~~

我先不會這麼傻,,呢個根本就係歪理~~

4點sing已經冇再回我信息lu~~

或者是以後都唔回呱~~

我而家淨係識喊,,不知可做什麼~~~

我琴晚喊到5點先訓,,今朝8點半醒左又喊過><

到而家都仲未停....

眼淚何時會流乾??何時會控制得到???

明白我心亂.so妖到我的好友~~

我認我有時是任性左,,但都不至於要電話同信息都唔傾呱??

sing:點都好,,我是愛你的!!

你點解可以咁忍心電話同信息都唔傾,,搵人話我知點解ar~??





刊登時間:2006-05-10 08:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今日11點幾起身同老豆去觀塘果間"麗都酒家"同啊e飲茶茶...

之後就搭車去mk行街..熱爆><

8點我自己搭車返home sin~~

今日我打左電話去"許留山"問佢請唔請人...

佢叫我等佢電話!!