今日9點鐘都未夠就已經到左ma on shan
好彩Co都早到左姐..
之後佢陪我去新創發eat早餐..
我比左杯野佢drink
食食下見到大麻、莫wing、gap和入黎eat~~
我同Co食完未夠鐘,,但都返學校~~
之後去左圖書館sit左陣~
等啊sir出黎諗住補啦,,點知佢話要食野..
索性小息完左先補..
11點幾我同Co先上317..入到去淨係見到gap霖聽書=.=
其他人返黎打機><嘈生晒..阻住晒>>好心就咪返啦
12點幾補完我、Co、gap霖一齊行..
Co同gap霖上左mind-bus,,我就自己行去搭車去藍田搵sing
之後去左飲茶..sing請>3<
飲完就搭車去佢屋企訓左陣就睇碟"追撃8月15"
但隻B碟好唔掂>>睇唔到=.=
6點幾sing送我去搭mtr..我自己返home
|