kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-04-05 10:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今日9點鐘都未夠就已經到左ma on shan

好彩Co都早到左姐..

之後佢陪我去新創發eat早餐..

我比左杯野佢drink

食食下見到大麻、莫wing、gap和入黎eat~~

我同Co食完未夠鐘,,但都返學校~~

之後去左圖書館sit左陣~

等啊sir出黎諗住補啦,,點知佢話要食野..

索性小息完左先補..

11點幾我同Co先上317..入到去淨係見到gap霖聽書=.=

其他人返黎打機><嘈生晒..阻住晒>>好心就咪返啦

12點幾補完我、Co、gap霖一齊行..

Co同gap霖上左mind-bus,,我就自己行去搭車去藍田搵sing

之後去左飲茶..sing請>3<

飲完就搭車去佢屋企訓左陣就睇碟"追撃8月15"

但隻B碟好唔掂>>睇唔到=.=

6點幾sing送我去搭mtr..我自己返home





刊登時間:2006-04-03 12:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  今日都冇咩特別...  
 
都係留係屋企無無聊聊咁過...
 
聽返d舊歌..真係好正!!
 
*明白要受點苦難才算做拍拖,,沒眼淚怎算戀過?
 
*你我太多青春可以留來明日看,但微笑要帶眼淚才耐看...
 
*假若共我有心想過世,便應愛護我而不驚吃虧。

*被你珍惜都要講.氣勢!!

*其實我都很小器,,對不起.只因常常在你附近...便拿著你出氣!

*無論日後路怎麼走,,彼此老友角色似舊∼∼