今日放學陪maggie&sing去火炭buy整蛋糕既野..
之後就搭車去粉嶺..
啊昇冇出閘,maggie同我分頭行..
maggie行左我行右..^^
去到啊爺家,我就陪表弟&堂弟玩波子棋..
之後五姑長黎到整插蘇頭..
突然黑麻麻,仲有火花..
嚇死我咁滯..><
好彩好快冇事.....
9點先開始食團年飯...
今年係屋企食..果然係唔同d既..
有蟹、魚、老少平安、發財好市、雞同埋西洋菜湯...
10點幾走人...
啊叔車我同老豆&啊e去火車站./..
我地返到家已經11點幾..
等啊哥沖埋潔我先沖得~~~~
眼訓死我啦..
佢都唔識就下人既,.
又話眼訓,但我沖完出黎仲見到he傾緊電話..
又唔肯比我沖先啵..
自私鬼黎ga..>.<搞到我成點先訓><
|