| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-03-02 |
分類: 未分類 |
2*3
今日解剖老鼠好好玩
不過我都覺得自己解剖得好變態xd
話說如果真係派糖比18歲既人吾比我既話
我一定問侯佢全家的-\/-
---------------------------------------------------------------
其實真係好多人中2叫我全名的-\/-
不過叫我全名既都吾會熟得去邊!
開始愈聽愈討厭自己既姓氏shiu
我中2係校外同人講
我叫chau siu ki.xd我第日想改名(;
第日姓周xd我想留返過祈字.
中間個字吾知改咩好><不過算啦.遲d先諗xd
-----------------------------------------------------------------------
找尋愛的對象有咁難咩.?
仲未搵到值得我愛既人/3\
有時會好想為身邊既人細心作準備
好想人地睇到我細心既一面
可是總是做不到.可能我本身就吾係d細心既人啦
總覺得自己成長得慢/.\好想自己成熟d
但就硬係咁幼稚既/_\咩都吾順意既/3\
|
| 比人發現時間:2011-03-03 12:12 AM 入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 船到橋頭自然直.?-_-v |
分類: 未分類 |
13*11
今日同bebe.仲有彤唱k
超吾抵.唱少左半個鐘囉/3\
不過我冇罵bebe.因為我試過因為遲到
比人罵到半死.係咁罵.
答左又係.道歉又係.反駁又係.
cut線又係.吾望佢又係.喊又係.
仲之點都比人罵啦-_-v好彩我e+吾會比人咁罵姐
之前既生活就係因為有d咁既人先煩
---------------------------------------------------------------------
唱k lunch果陣叫左個火鍋
哇.d野少到痴線.根本吾會飽-_-
之後去左行街.去朗豪方
星座話我愛情要順其自然囉-_-
見到無印canter排隊條龍長到=_=
之後行左冇耐就go home.xd
---------------------------------------------------------------------------
我有時中2同d大個d成熟d既人講心事.
佢地講既意見好幫到我.
我要專心完成夢想.{3 |
| 比人發現時間:2010-11-14 12:59 AM 入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 得不到的愛.? |
分類: 未分類 |
10*11
最近諗起好多野
好多人都得到我得吾到既愛
但我覺得我由細到大都冇得到過
或者係我睇得吾夠透啦/.\
總之[佢]既好帶歉我畢生難忘
我恨[他]是否代表我不夠成熟.?
我諗我呢世都好難得到-_- |
| 比人發現時間:2010-11-10 08:42 PM 入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 比人發現時間:2010-11-08 09:28 PM 入到黎要留cm呀.\/. : |
|