kibaby124
暱稱: chau` siu ki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-09
2011-05-26
2011-04-18
2011-03-14
2011-03-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
搵錯處!(吾識正低b xd)
文章分類
全部 (15)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 752
2011 年 3 月 2 日  星期三  


2011-03-02   分類: 未分類

2*3
今日解剖老鼠好好玩
不過我都覺得自己解剖得好變態xd
話說如果真係派糖比18歲既人吾比我既話
我一定問侯佢全家的-\/-

---------------------------------------------------------------
其實真係好多人中2叫我全名的-\/-
不過叫我全名既都吾會熟得去邊!
開始愈聽愈討厭自己既姓氏shiu
我中2係校外同人講
我叫chau siu ki.xd我第日想改名(;
第日姓周xd我想留返過祈字.
中間個字吾知改咩好><不過算啦.遲d先諗xd
-----------------------------------------------------------------------

找尋愛的對象有咁難咩.?
仲未搵到值得我愛既人/3\
有時會好想為身邊既人細心作準備
好想人地睇到我細心既一面
可是總是做不到.可能我本身就吾係d細心既人啦
總覺得自己成長得慢/.\好想自己成熟d
但就硬係咁幼稚既/_\咩都吾順意既/3\

 

比人發現時間:2011-03-03 12:12 AM  入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 14 日  星期日  


船到橋頭自然直.?-_-v 無奈  分類: 未分類

13*11
今日同bebe.仲有彤唱k
超吾抵.唱少左半個鐘囉/3\
不過我冇罵bebe.因為我試過因為遲到
比人罵到半死.係咁罵.
答左又係.道歉又係.反駁又係.
cut線又係.吾望佢又係.喊又係.
仲之點都比人罵啦-_-v好彩我e+吾會比人咁罵姐
之前既生活就係因為有d咁既人先煩
---------------------------------------------------------------------
唱k lunch果陣叫左個火鍋
哇.d野少到痴線.根本吾會飽-_-
之後去左行街.去朗豪方
星座話我愛情要順其自然囉-_-
見到無印canter排隊條龍長到=_=
之後行左冇耐就go home.xd
---------------------------------------------------------------------------
我有時中2同d大個d成熟d既人講心事.
佢地講既意見好幫到我.

我要專心完成夢想.{3

比人發現時間:2010-11-14 12:59 AM  入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 10 日  星期三  


得不到的愛.?   分類: 未分類

10*11
最近諗起好多野
好多人都得到我得吾到既愛
但我覺得我由細到大都冇得到過
或者係我睇得吾夠透啦/.\
總之[佢]既好帶歉我畢生難忘
我恨[他]是否代表我不夠成熟.?
我諗我呢世都好難得到-_-

比人發現時間:2010-11-10 08:42 PM  入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 9 日  星期二  


9*11 疑惑  分類: 未分類

9*11
其實我有否喜歡...自己也不清楚/3\

比人發現時間:2010-11-09 10:27 PM  入到黎要留cm呀.\/. : [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 8 日  星期一  


[ 此日誌受密碼保護 ]   分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
比人發現時間:2010-11-08 09:28 PM  入到黎要留cm呀.\/. :