冇人理的人....
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼日日既好慘既野
kickme
暱稱: 皇子∼∼
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
去左剪頭-.-唔係好...
最撚悶既星期5.6....
正常番學既一日-.-悶悶...
正常番學既一日-.-悶
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


比人吊幾火下 分類: 未分類

今日-.-”

一起身dfd(幾個fd)就打電話叫我出門0.0(番學)

番呀番番倒5:00幾==先放學(慘慘)

番倒家果陣玩左陣電腦-﹏-有個fd(諾仔)打比我==叫我出街(陪佢行=-=)

去坐車車去0.0去倒果陣--唔見其他人--(其實係諾仔記錯車站-.-)

整倒係咁等等.......................................................

知後想走果陣-.-係車倒見倒佢地-口-知後係咁比人吊/.\佢地仲講聽日番班我就死/.\

又唔吊叫我去既諾仔--係要吊我--(可能佢地唔係好識得==以我--係同佢地一班)

佢地又冇叫我去--係諾仔要我陪佢去(佢地有個人係諾仔條女但得佢一個仔所以要我陪佢)......

我倒唔知要出邊係邊下車我咩倒唔知(我正係知係出元朗).\/.就係咁話我

知後番左天水圍後送左d人番左家後--我同諾仔去左食雪糕(m記果d雪糕)

知後知番左家了--

知後玩多陣電腦後想一想--聽日d好-^-

知後就訓左了

 

 






訪客留言 (返回 kickme 的日誌)


清* 於 2006-05-21 09:44 AM 發表:
我泥左lu*
感覺怪怪地咁- -
呵呵
唔講啦,,,
下次先再泥啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kickme 於 2006-05-18 10:59 PM 發表:
打錯幾個字∼∼∼唔明就問番我啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]