kidDeed
暱稱: 哨牙雞﹏賢
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2009-04-03
2009-04-02
2009-04-01
曾一起走過的日子
一次過打星期五,六

日誌分類
全部 (218)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
bb日記

日誌統計
文章總數: 218
留言總數: 254
今日人氣: 13
累積人氣: 7087

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


2007-08-24 分類: 未分類

鍾於去完camp@@ 本身差d 拎唔到屋 好在條友 最後都比屋我地 我地慶到丫= =

間屋 比我既feel 好cheap d野 賓頭賓尾= = "真版" 細到唔細 唔知點切野

第1日 係咁打雀  之後 我去煮飯 煲湯 

我煮得難食勿凸=.="  汪+ d蝦 佢煮好正/_\ yumei!

then 食完 hea下 有人洗碗xdd thx曬=3=

11點左右 開始 玩....又要飲酒= =

自己飲左 4罐半到啦

我玩到3:00 就訓左 之後4:00 醒左@@

果時 2打既啤酒 變左得番16罐 要留番比聽日用

第2日:

比人係咁叫醒/__\ 叫左我好多次 之後醒左啦  去煲粥

d粥 我個人應為唔差(唔係裝/_\)  一路食一路 打雀

竹林 鍾於都去打=.=v 佢 模d牌.....好正 爛既開頭 之後愈模愈正-.-

3:00到 去左 果到既 泥灘玩@@ 好正 又大浪

本身眼鏡係海到 好在竹林幫我搵番-.-vvv thx曬佢

玩到4點幾 番去沖涼 番去果時 近距離見到呀波同類-牛牛==

之後就再行  番到去 有人沖緊 我地就再打牌 我做第5個沖涼@@!

沖完 累累地 訓陣 訓左2粒鍾到 比隻大蚊 針到 好痕= =凸

then 去準備 打邊爐既野 9:xx 齊齊食野

食到11:xx 左右 就拎酒飲

之後又打牌 打果時 比人係咁玩/_______\

再打番牌 就係咁飲lo我  佢地再又玩我/_\ 我發覺唔多好野

即番屋換番件衣=.= 之後再飲飲飲

去到3點幾 飲左成6罐幾 自己 好似 有dwingwing地

又唔會做d反智行為<~(潮句) 唔會醉既

又3點訓左 到6:30左右 咸魚 黎一個 咸魚床上翻生 攪到我同竹林 醒左

我之後叫 竹林 移開佢 佢入去訓

佢就照做啦 佢入番去訓 本黎我都想入去訓 但咸魚 黎個大字型訓-.-

我就 拎張 細墊 入房訓=,=

番到10:30 醒左啦

之後 準備埋d野 坐車 走@@

唔打啦 好累 zz...

 






訪客留言 (返回 kidDeed 的日誌)


SUM1206 於 2007-08-27 02:27 AM 發表:
比個cm你 .,
希望你知我係邊個=]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係知啦 呀芯丫麻
Posted at 2007-08-27 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kidDeed 於 2007-08-24 11:09 PM 發表:
MT:下次著長袖算....係冬天=.=v
fish:佢就係扑"醒"左我同竹林= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MT -* 於 2007-08-24 10:55 PM 發表:
Cm-}
ahh RAIN下次吾好再著咁性感na-'
踢門好勁WO*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ilovethesea 於 2007-08-24 08:22 PM 發表:
呀rain..-__-"
留番個cm先 ..
咸魚個大字型扎唔扎得死人架?!- -"(講笑)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com