呢排愛上打雀同睇中華一番 冇野做都搵呢2樣野玩/睇
打雀 打上引=.=vvv 睇中華一番 睇上引too 見到d野食真係...a_a
我有佢一半功力都好(幻想ing...keke)
等陣冇野做 走左去dl 張敬軒 d歌=.=
悔過詩<~~聽到好感動=_= 好似好慘咁 隻歌 拎黎作歌中的故事就fit曬我@@(逃)
一陣又要為自己d野出香港= = 麻煩/____________\
唔打lu 8.8