|
|
2009 年 9 月 8 日 星期二 |
|
2009-09-08 |
|
|
今日番學悶到死=.=
上堂勁想訓教''
但係又訓唔到''因為我坐第1個位''
屌=..=又逼我寫咩改善書''
又話唔准上堂訓教;;扒下都唔得''
點頂呀
真係好想再放多一個月暑假''
同Apple出下車都好''
都唔知幾時先有得再有得出尖東=..=期待中=]
死人陸毫子又成日話唔得閒''車
唔打啦
|
|
2009-09-08 10:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
咁衰架你=.=
咩意思先:?! Posted at 2009-09-10 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|