kidchow
暱稱: KinG爺
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
 
2010 年 2 月 12 日  星期五  



2010-02-12

  

 

今日去左海洋公園

好悶心

有我,陸豪子,林頌恆,文西,文東(鄧梓豪),牛牛,雞雞,曾靜怡,周麗怡,何B麗加佢條仔

好多人呀

真係好好玩囉

不過就唔記得影相

希望可以係文西到拎d相啦

一開始

我們試搭海洋列車

速度和內裹還可以的=]

一落車

佢地就玩''愈''礦飛車

我淆底

因為我上次十分on9地玩過一次

就被擊敗

心理陰影

轉頭就走左去玩太空摩天輪

轉到有少少暈

再去玩摩天輪

我同牛牛兩個男人老狗坐一卡

佢地3個女人就一齊全

何b麗就同佢bf坐

另外幾條友仔就坐一卡

其實唔好玩

跟住牛牛佢地就走左去跳樓

我同曾靜怡,文東,陸豪子淆底..

真係唔敢玩-v-

再去玩海盜船

我許下左我既一生承諾,努力讀書!

玩完就去左海洋館

d魚真係好撚大條

放埋一齊又唔打交wo

神!

食左少少野就去左水母館

入面真係好撚黑

搵唔到路=v=

搭吊車落山

有show睇,正

其次拜侯了大小熊貓,娃娃魚

再去兒童樂園玩旋轉木馬,低能摩天輪

最後玩埋攤位(射水槍)

我好想贏個獎番黎

玩兩次都係唔夠佢地黎

唉..好失望

覺得我真係好冇用,,好廢,,

真係有衝動唔玩直接買番黎

臨走佢地係都要多次飛車

我同陸豪子係等佢地玩既其間

發現左d正野-0-

兩隻熊仔忍唔住-v-

竟係光天化日之下....

佢地傾係邊食野傾左好耐

終於決定食韓燒

點知又冇位囉

食pizza

同文西一齊食野真係好好笑

佢真係好食得呀

埋單9xx

食完番屋企

成個人散哂

 

真係愈黎愈中意你!

2010-02-12 12:39 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidchow 的日誌)


chow617 於 2010-02-12 08:06 PM 發表:
你都幾識講大話嫁bo -0-
熊熊係公仔`
just;死物
點會自己做d咁既野.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 死物都有感情架
Posted at 2010-02-12 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chow617 於 2010-02-12 12:59 PM 發表:
不過可以吾洗打我全名既;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chow617 於 2010-02-12 12:58 PM 發表:
不過可以吾洗打我全名既;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 0k
Posted at 2010-02-12 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chow617 於 2010-02-12 12:58 PM 發表:
明明熊仔好乖咁坐係到;
點知你地就咩咩左佢地t^t
好可憐牙熊仔;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩呀..
我一轉個頭佢就係咁-3-
Posted at 2010-02-12 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChIt0425 於 2010-02-12 01:17 AM 發表:
少左好多粗口:) 乖乖
但有18+ -_-..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝=]
兩隻熊仔...情到濃時...當住好多人面前做呢d野=v=
Posted at 2010-02-12 11:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]