|
|
2010 年 2 月 18 日 星期四 |
|
2010-02-18 |
|
|
今日本來去睇戲既
可惜雞雞佢又唔舒服
對唔住丫
唉
咁我就唯有去打機囉
打機打到悶
就諗左一d野
不過都唔係到講..呵呵
今日我呀媽個細妹黎左
唉...
好悶呀- -
聽日先去睇戲=]
---------------------------------------------
死人牛牛
話左睇戲又唔去睇
哼!
|
|
2010-02-18 03:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係係係
sorry 對不起-.-
我錯
Posted at 2010-02-18 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|