|
|
2010 年 2 月 19 日 星期五 |
|
2010-02-19 |
|
|
今日睇左72家
發覺真係幾好笑
成班人咁遲
成4點先黎
乜位都冇拉-.-
apm又冇
德福又冇
最後去左間cheap cheap既唔知咩戲院
5:55分開場
去左咩咩樂園玩
開場前成班狗西(包括我)買M記入去食
我掩飾得幾好.嘻嘻
唔估某某人咁中意奶差燒囉
唉唉唉
-------------------------------------------
唔知係唔係琴晚訓得唔好
今日成個人冇乜心機
好似做咩都提唔起勁咁
唉
可能真係老啦
我想唔認老唔得
|
|
2010-02-19 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
chingyi 於 2010-02-20 12:33 AM 發表:
奶差燒-,-好核突 不過真係好好笑; 跌左落地諗住奶番乾淨舊差燒;哈哈
|
網主回覆
多謝小鋒子-v- Posted at 2010-02-20 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔開心=3= Posted at 2010-02-20 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|