kidchow
暱稱: KinG爺
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
 
2010 年 2 月 19 日  星期五  



2010-02-19

  

 

今日睇左72家

發覺真係幾好笑

成班人咁遲

成4點先黎

乜位都冇拉-.-

apm又冇

德福又冇

最後去左間cheap cheap既唔知咩戲院

5:55分開場

去左咩咩樂園玩

開場前成班狗西(包括我)買M記入去食

我掩飾得幾好.嘻嘻

唔估某某人咁中意奶差燒囉

唉唉唉

-------------------------------------------

唔知係唔係琴晚訓得唔好

今日成個人冇乜心機

好似做咩都提唔起勁咁

可能真係老啦

我想唔認老唔得

 

2010-02-19 11:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidchow 的日誌)


kingming168 於 2010-02-20 12:39 AM 發表:
某某人係........?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingyi 於 2010-02-20 12:33 AM 發表:
奶差燒-,-好核突
不過真係好好笑;
跌左落地諗住奶番乾淨舊差燒;哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WMRwcyf015 於 2010-02-20 12:01 AM 發表:
cM子一大大大個 >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝小鋒子-v-
Posted at 2010-02-20 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chow617 於 2010-02-19 11:38 PM 發表:
玩得開心呢;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔開心=3=
Posted at 2010-02-20 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]