2010-02-24
原來我比人既感覺係花花公子囉
唔怪得我講我中意雞雞冇人信啦
唉
其實我一d都唔花心囉
我只不過有時有d口花花,撩女仔
不過都唔代表我周圍溝女架-3-
好心淡._.
竟然我比人既感覺係花花公子
2010-02-24 05:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]