|
|
2010 年 2 月 28 日 星期日 |
|
2010-02-28 |
|
|
今日好慘牙
知唔知咩叫成績一落千丈?
我就係最好既例子
成績大倒退
見到我既名次真係以為係寫錯
直頭有d想喊
我都知我成績差左
但估唔到差成咁....
唉.
衰就衰在常分!
比d常分拉到唔合格.\/.
妖!
--------------------------------------------
放左之後
肥鵬打黎問我考成點
跟住叫我去seaship
去到....班仆街個個既成績都咁差
打到4點半..約左雞雞佢地睇戲
其實都唔知睇咩好
總之就想睇
睇6:05分既狼人
開頭成日彈出黎嚇人
比佢嚇餐死- -'''
下次都係睇喜羊羊果類算
唔好太恐怖- -
等愛麗絲上映就去睇!
-----------------------------------------
睇完食個鐵板餐
超多人.幾經辛苦先有位
食完陪周麗怡行上去囉.
係公園坐左一陣.
就散band
送雞雞去到TKO
番到家10:30
--------------------------------------------
你仲爭d我野牙=v=
遲d先補數..知冇
唔好扮唔記得
|
|
2010-02-28 01:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
okok-,- Posted at 2010-03-01 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Yes  Posted at 2010-03-01 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁你想我點叫你?
Posted at 2010-02-28 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|