|
|
2010 年 3 月 3 日 星期三 |
|
2010-03-03 |
|
|
唉
近幾日真係好撚down
你班仆街
係老師面前講囉
係唔係搞野牙=3=
唉
真係好撚多野煩
最近真係冇心機讀書
有d想退學
但係如果退學
又見唔到佢
點好
---------------------------------------------
今日都幾好既
係咁多日黎講
最好既梗係唔駛抄數學啦=]
証明我既堅持係岩既
我一次都唔駛抄...呵呵呵
放學之後去M記坐左好撚耐
坐到6點幾先走
-------------------------------------------------
聽日放學睇愛麗絲
期待期待
你記住聽日唔好遲到牙
|
|
2010-03-03 10:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
算啦算啦-,- Posted at 2010-03-04 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|