|
|
2010 年 3 月 9 日 星期二 |
|
2010-03-09 |
|
|
唉
好慘牙
調左位
點解個個都要分得咁開
都唔知係唔係特登
----------------------------------------------
唔知點解
今日過得好快
話咁快就放學
成日都好悶
放學去左食野
食到6點幾就走人
陪佢搭車到將軍澳
本來諗住過去搵埋大健果班人
不過後尾都冇去
搭地鐵番屋企
真係好快
去到樓下.
諗起要剪頭髮
妖.
剪到好撚低B牙><
柒到喊T^T
|
|
2010-03-09 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|