|
|
2010 年 3 月 13 日 星期六 |
|
2010-03-13 |
|
|
琴晚入左TKO
有我.新.鋒.達.豪
5條友.
入到去冇耐就比龜追.
哈..佢叫住我..
我理都唔理佢照走
激死佢地
行到一半
我比TKO班人發現左我入左TKO
結果就同左佢地一齊踩.
我明明就好小心架嘛
咁都比人見到我-.-
10幾人一齊踩
少不了搞事
最串既係
係龜車隔離衝紅燈
搞到比龜車追0.0
搞到d人失散哂
去到佢樓下食野
明明就係佢樓下.
都見唔到佢
慘-0-
係TKO玩到11點
11點幾出番觀塘
-----------------------------------
聽日3月14牙
希望你快d好番啦
|
|
2010-03-13 11:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好kai囉你地-0- 佢病左;你知嫁. 吾好叫佢出去牙.
|
網主回覆
=.= Posted at 2010-03-14 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|