|
|
2010 年 3 月 19 日 星期五 |
|
2010-03-19 |
|
|
最近心情不佳
很差.
好像有很大壓力
身心都很疲憊
-------------------------------
今日唔駛番學
陪佢地去旺角行街街
一大朝早去左將軍澳搵雞雞
跟住12點幾到左KT
係apm行左一陣
陳卓朗到左
等埋yi佢地.
好''立''囉佢地
搭小巴去MK
-----------------------------
到左mk男女分開行
我同朗以超快速度行左3個商場
買左兩件t
跟住去搵佢地.
搵埋之後去食m記
食完又去左藍田
後尾佢地走哂
剩下我同朗
去左油塘搵佢地打波
8點幾先番到家
-------------------------------------
唉
而加到我病病地啦=.=
你要早d好番牙
到時你想食乜野我都陪你食
---------------------------------------
|
|
2010-03-19 11:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
YA Posted at 2010-03-20 11:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|