|
|
2010 年 3 月 25 日 星期四 |
|
2010-03-25 |
|
|
miss kan
我仆你個街
明明人地就冇玩電話
又要收人部電話囉
你老尾臭系
收皮啦
擺明想睇我d sms啦
好撚冇品囉
之前你睇我都冇出聲啦
你估我真系唔知咩
如果今次你再睇
我唔會鬧你
我只會寫信去私隱專會公署
問下佢地
老師可否睇學生既信息
我老豆老母都唔睇得
幾時到你睇牙!
你老幾牙?
-------------------------------------------
今日系我地既重要日子
我梗系唔會忘記啦=]
雞雞
I love you 
|
|
2010-03-25 12:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Posted at 2010-03-25 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.- Posted at 2010-03-25 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|