| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
◎咁又一日,,,├  |
唉,,,今日悶爆了,,,
又咁又一日,,,
冇lala同my 媽媽嘈了
佢話我唔配合個home wo
唉,,咁咪又自己走出去住lo,,
唔係我唔係出面攪事就得la咩,,
做乜仲要咁對我呢,
不過好彩有我老婆仔一個陪我,
跟住e加就係a文武哥到住lo,,
唉,,,幾時先可以同老婆仔一齊住丫!!好想丫!!
攞左d野去a文武哥到,
跟住出左去網吧,,,又係網吧la,
真係悶到我shot shot,,地
好彩勁舞又勁左je,,haha
今日去左見工,,都ok la,,,網吧ge,,
不過10月尾先有得做,,,再找下吧,,
老婆仔聽日就去見工la,,ke
我係咪搵得好好呢,,BB豬,wakakak
今日都算幾好la,,haha,,冇嘈交仔同老婆B
勁開心,,KAKA,,好想日日都咁開心A,,
可以嗎老婆B,,^^
|
| 發表時間:2007-10-10 11:47 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
○┌不偷快的一個早上●┘  |
今日朝早,,,,
本來同bb一齊好開心
返工,,,今朝去埋bb到同佢一返工,,
一早都開開心心有講有笑笑丫
仲去左mario哥到去買包包,,
熱騰騰的呢,,wakakaka,,,天助我也!!!
返到工司nana,,換好33就去下面返工llu,,
返左一陣,,Jay 叫我去#06到借野wo,,,嗚
唔可以同BB一齊tim,,,唉,,,
跟住BB就開始唔理我NANA,,嗚嗚,,痛!!
跟住BB SD 左好多個MSG 俾我,,
話佢唔想再扼我哥D野,,,
唉,,"A君的家低好,B君出名獨到,
是我沒能耐高攀給你效勞"
是嗎??我知到你係愛我先會同我講,,
所以我冇嬲你,,但係我想你以後有咩都同我講丫,,,
唔好話分開就分開好嗎,,,
你知到我好鍚你的MA>>?
有褔一齊享,,,有苦我來揹A MA,,知冇,,
以後都開開心心好嗎,,給我好好的照顧你吧!!@
""令你開心不顧什麼
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧性更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯""
知到嗎,,,,,我在何時何地,,,最愛的,,都是你,,SUKI 老婆B,
|
| 發表時間:2007-10-09 08:32 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|