
`﹢ ×琴日夜晚同牙ma出左去行街街'**° [[之後佢比錢我*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'我話唔夠用**° [[佢比左$600~700*...但我冇要…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'我話遲d先**° kaka[[*...跟住佢話我乖就比多d…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'**之後佢問我仲有冇介手° [[*佢想睇我隻手...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*我係咁收埋*° [[但我著`短就'既*...咁佢見到好多條…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*佢就同我講*° 係咪入左呢間學校搞到我咁[[*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*佢話我*之前唔係咁*° [[*...佢話不如唔好讀呢間啦…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'轉校啦**° 咁我就諗究竟轉唔轉[[*...雖然有好多唔開心…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'但係呢間學校有好多fd**° [[*...…唉*‥我話考完試先算﹍﹢"°
`﹢ ×'咁我返到home**°咁就將呢個消息話比人聽 [[*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'我話左比詩婷家姐_牙君家姐*牙瑩*聽° [[*...我問詩婷家姐…*
`﹢ ×'轉唔轉好**佢話唔好轉° [[*好開心...佢唔想我轉…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*但牙君家姐*牙瑩*°佢地究竟問我轉邊間 [[*...無奈…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'真係咁想我轉咩???**° [[*...唉…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*跟住夜晚就同牙君家姐..同姐夫傾電話*° [[*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'聽到佢地咁好**°都想佢地可以直到永遠 [[*唔好_好似我咁...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'唉**° [[*日日都唔開心...但我d家姐好好…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*今日靜儀家姐打左比我..*°咁佢聽到我咳 [[*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*佢就問我係咪唔舒服..*°[[佢話唔舒服就唔好出去啦今晚*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'今晚我同佢同埋佢契哥出去*..*° [[咁佢就話叫我唔去出*...…*‥﹍﹢"°
`﹢ ×'*咁我就話唔得..好小事*° [[*...咁就繼續傾啦同靜儀家姐…*‥﹍﹢"°
