◆|!,, 今日訓到5點幾先起身''琴晚1~2點就訓啦 ?"■`'﹍但訓左好耐/+ ﹡..* `
◆|!,,就算我醒左都唔想起身 '' ?直到詩婷家姐打比我"■`'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, '' 我牙ma問我聽唔聽?"■`'﹍咁就起左身啦/+傾完個電話 ﹡..* `
◆|!,,就去沖涼啦 ''沖完 ?好鬼hungry"■`'牙ma就整左野比我eat﹍/+ ﹡..* `
◆|!,,eat完督play computer la ''之後打故仔 ?"■`泥排打得好少'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, because冇咩心機'' ?唉"■`好煩牙'﹍諗返d野/好唔開心+ ﹡..* `
◆|!,,之後嘉威牙哥 add我''同佢傾左一陣 ?"■`'之後佢話佢off啦﹍/+ ﹡..* `
◆|!,,咁我就繼續作我既故仔 '' ?"唉■`'﹍/好辛苦牙!+ ﹡..* `
◆|!,,好似個個都拋棄我咁 ''之後傻傻咁add左牙君 ?"■add完先記得`'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,,琴日佢做過既野 '' 佢地琴日拋棄我牙?"■`唉'﹍/無奈+ ﹡..* `
◆|!,,好煩牙 ''一路同佢嘈一路同詩婷家姐傾電話 ?"■我知道詩婷家姐`'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,,好唔開心牙 '' 唔好諗咁多啦?"知唔知牙■`家姐'﹍/+唉 ﹡..* `
◆|!,,不過我知都唔會唔去諗 ''但你唔好再介手啦 ?"■`'你仲有好多fd﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, 但我已經所淨冇幾啦'' ?"■唉`'好煩好煩﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, 之後同詩婷家姐冇傾電話啦'' ?"■咁我就作故仔啦`'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,,唉 ''作個陣諗返好多野 ?"■`'﹍d野係咪我自己一手做成呢/+ ﹡..* `
◆|!,, ''我個故仔牙 ?"■`下面果個'﹍/+ ﹡..* `
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=65673&page=1&fpage=1
◆|!,, !之後我打左比牙瑩''佢比人捉住 ?"■`'之後佢返到屋企同我講﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, '' 之後同佢傾左好多野?"■`'﹍我同佢都差唔多/+ ﹡..* `
◆|!,,係愛情個度......*唉 ''好煩牙 ?"■`之後佢叫我一齊去溝仔'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, 哈''我只有無奈 ?"■`'牙瑩佢問我仲有冇鍾意`佢'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, 我話唔知'' ?"■跟住牙瑩話`唔好鍾意佢啦'﹍同我一齊去溝仔/+ ﹡..* `
◆|!,, 無奈...><'' ?"■唉`'﹍/唔知點好+ ﹡..* `
◆|!,, ﹊…即使我無人愛''''也未算最痛心'|||\'' ?"■`'﹍/+ ﹡..* `
◆|!,, ''“→→用介手泥ˇ減輕痛楚 °﹏可以ma??﹒﹒⊿” ?"■`'﹍/+ ﹡..* `