您已經停留了
``kid ﹏Siu芳芳既日記..﹊["愛上失憶...]*° [[*戀上忘記ˍ]]
*×○o°有些緣份是註定要失去的......_
*﹢有些緣份是永遠不會有好結果的。∮
*-愛一個人不一定要擁有ˇ ° o○
“●→但擁有一個人就一定要好好去愛他﹏﹒﹒﹒﹒⊿”
kidmindy
暱稱: ﹊ ♀放棄所有..*梓芳_MiNdY↘﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[°``而我已累了···...
[慢慢的被淡忘掉.. _哪...
﹍``願你再遇到,,新的...
`!*_介手和哭..×°`已...
`"'* |×..﹎承諾....
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 53
今日人氣: 8
累積人氣: 4029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天

||﹍心碎+心痛*★

 ◆|!,, 今日訓到5點幾先起身''琴晚1~2點就訓啦 ?"■`'﹍但訓左好耐/+ ﹡..* `

 ◆|!,,就算我醒左都唔想起身 '' ?直到詩婷家姐打比我"■`'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, '' 我牙ma問我聽唔聽?"■`'﹍咁就起左身啦/+傾完個電話 ﹡..* `

 ◆|!,,就去沖涼啦 ''沖完 ?好鬼hungry"■`'牙ma就整左野比我eat﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,,eat完督play computer la ''之後打故仔 ?"■`泥排打得好少'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, because冇咩心機'' ?唉"■`好煩牙'﹍諗返d野/好唔開心+ ﹡..* `

 ◆|!,,之後嘉威牙哥 add我''同佢傾左一陣 ?"■`'之後佢話佢off啦﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,,咁我就繼續作我既故仔 '' ?"唉■`'﹍/好辛苦牙!+ ﹡..* `

◆|!,,好似個個都拋棄我咁 ''之後傻傻咁add左牙君 ?"■add完先記得`'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,,琴日佢做過既野 '' 佢地琴日拋棄我牙?"■`唉'﹍/無奈+ ﹡..* `

 ◆|!,,好煩牙 ''一路同佢嘈一路同詩婷家姐傾電話 ?"■我知道詩婷家姐`'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,,好唔開心牙 '' 唔好諗咁多啦?"知唔知牙■`家姐'﹍/+唉 ﹡..* `

 ◆|!,,不過我知都唔會唔去諗 ''但你唔好再介手啦 ?"■`'你仲有好多fd﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, 但我已經所淨冇幾啦'' ?"■唉`'好煩好煩﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, 之後同詩婷家姐冇傾電話啦'' ?"■咁我就作故仔啦`'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,,唉 ''作個陣諗返好多野 ?"■`'﹍d野係咪我自己一手做成呢/+ ﹡..* `

 ◆|!,, ''我個故仔牙 ?"■`下面果個'﹍/+ ﹡..* `

http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=65673&page=1&fpage=1

 ◆|!,, !之後我打左比牙瑩''佢比人捉住 ?"■`'之後佢返到屋企同我講﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, '' 之後同佢傾左好多野?"■`'﹍我同佢都差唔多/+ ﹡..* `

 ◆|!,,係愛情個度......*唉 ''好煩牙 ?"■`之後佢叫我一齊去溝仔'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, 哈''我只有無奈 ?"■`'牙瑩佢問我仲有冇鍾意`佢'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, 我話唔知'' ?"■跟住牙瑩話`唔好鍾意佢啦'﹍同我一齊去溝仔/+ ﹡..* `

 ◆|!,, 無奈...><'' ?"■唉`'﹍/唔知點好+ ﹡..* `

 ◆|!,, ﹊…即使我無人愛''''也未算最痛心'|||\'' ?"■`'﹍/+ ﹡..* `

 ◆|!,, ''“→→用介手泥ˇ減輕痛楚 °﹏可以ma??﹒﹒⊿” ?"■`'﹍/+ ﹡..* `

刊登時間︰2006-01-08 12:10 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidmindy 的日誌)


一生最愛 於 2006-01-12 01:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



一生最愛 於 2006-01-10 01:25 AM 發表:
唔好介手啦一陣介錯好大鍋~~
果d可以溝過隻手唔可以生過>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~~嗯*ˍˍ’thx you..><
Posted at 2006-01-10 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



星夢之雪 於 2006-01-08 10:38 PM 發表:
Hello∼lee個我既diary得閒黎留個言啦!!!我哋可5可以做fd呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

∼hihi*
↓●ok..><
Posted at 2006-01-09 12:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



逸婷* 於 2006-01-08 07:44 PM 發表:
hihi∼∼我黎左留言啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi*∼嗯*
Posted at 2006-01-09 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SAKO 於 2006-01-08 05:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-01-09 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]