您已經停留了
``kid ﹏Siu芳芳既日記..﹊["愛上失憶...]*° [[*戀上忘記ˍ]]
*×○o°有些緣份是註定要失去的......_
*﹢有些緣份是永遠不會有好結果的。∮
*-愛一個人不一定要擁有ˇ ° o○
“●→但擁有一個人就一定要好好去愛他﹏﹒﹒﹒﹒⊿”
kidmindy
暱稱: ﹊ ♀放棄所有..*梓芳_MiNdY↘﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[°``而我已累了···...
[慢慢的被淡忘掉.. _哪...
﹍``願你再遇到,,新的...
`!*_介手和哭..×°`已...
`"'* |×..﹎承諾....
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 53
今日人氣: 6
累積人氣: 4089
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 1 月 9 日  星期一 晴天

...*早已知道能與你挽手都會分手++×°

  ```今日1早'''就去左梨木···今次我唔係同牙君家姐佢地返 °o○*,;`×’

  ```而係同詩婷家姐佢地返'''我1去到見到安琪牙妹··· °後來詩婷家姐泥左o○*,;`×’

  ```之後安琪都泥埋'''咁我地就出發啦··· °kaka~o○*,;`×’

  ``返到school`'''bowie家姐比左封信我and~1枝珍寶珠··· °o○*,;`×’

  ```之後我就睇封信啦'''···oh °o○*打鐘啦,;`集隊lu×’

  ```之後就上去考試啦'''中文我都識d···但到左`煲冬瓜'就唔識啦 °o○*,;`×’

  ```唉...唔知合唔合格呢.....唔理咁多啦'''···好煩牙 °o○*,;`×’

  ```'''我地放左就落梨木··· °o○原本有好多人*,;但`每個人逐個逐個走啦×’

  ```最後得返我..詩婷家姐~安琪牙妹'''好無聊···我地去左1度坐 °o○*,;`×’

  ```我坐中間'''咁我同安琪牙妹聽緊詩婷家姐部mp3··· °o○*,;`×’

  ```咁我地係度聽disco歌啦'''我地又有唱wo···好鬼好笑 °o○*,;`×’

  ```詩婷家姐話我專登拉長d音wo'''咁人地係咁架ma··· °o○*,;`×’

  ```之後我唱1句'''佢就打我隻腳··· °咁明明係咁架ma~~o○*,;`×’

  ```嗚'''屈人既··· 唔制牙><°o○*之後我有條橡根,;係有2個奶咀既`×’

  ```咁我含住''之後講野'···詩婷家姐佢又打我牙 °o○佢搶左我條橡根*,;`×’

  ```係咁fit落我隻腳度牙'''好痛牙··· °玩到癲哂o○*,;`×’

  ```我地狂係度笑'''痴左線··· kaka*/°o○*,;`×’

  ```之後詩婷家姐佢都走啦'''得返我同安琪牙妹4圍遊··· 嗚°好慘牙o○*,;`×’

  ```後來走左__"5點返到home~*'''··· 之後又去洗白白啦°o○*,;`×’

  ```洗白白後''當然繼續作故仔啦.....'··· 之後唔知幾點°o○*,;`×’

  ```同牙君家姐傾電話*'''之後佢話要洗碗··· 咁我就冇同佢傾啦°o○*,;`×’

  ```後來同牙瑩傾'''佢聽到我咳咳···問我有冇事 ~~嘻°o○*,;`×’

  ```咁我就話咳左好耐啦'''之前牙君家姐都問過我··· °o○*,;`×’

  ```跟住傾傾下~又冇傾啦'''··· 之後我就打日記啦°o○*,;`×’

  ```唉'''聽日唔知識唔識呢··· eng合格既話°o○miss話加3分牙*,;`×’

  ```我仲唔拚哂命去考'''··· 唉°o○*我越大越壞,;`×’

  ```e+扣左好多分牙!!!!'''···help me ar °o○慘慘*,;`×’

刊登時間︰2006-01-09 10:38 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidmindy 的日誌)


_____Queenie.'']] 於 2006-01-10 07:01 PM 發表:
我按左添 唔應該係呢片到回既 哎 算啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

O..+*
Posted at 2006-01-15 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



_____Queenie.'']] 於 2006-01-10 06:59 PM 發表:
唔好仲手啦 !!唔開心都過左好內啦
唔好在諗啦,,你身邊仲有好多fd架
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知牙∼@
嗯...*
 
Posted at 2006-01-15 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



逸逸~ 於 2006-01-10 04:54 PM 發表:
你地就好啦~eng合格就+3分~我都想呀~~-0-唉~不過我都唔會合格嫁啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

**好就好...但∼我做唔做到都成問題啦!
@你要加油努力牙...><
Posted at 2006-01-10 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]