您已經停留了
``kid ﹏Siu芳芳既日記..﹊["愛上失憶...]*° [[*戀上忘記ˍ]]
*×○o°有些緣份是註定要失去的......_
*﹢有些緣份是永遠不會有好結果的。∮
*-愛一個人不一定要擁有ˇ ° o○
“●→但擁有一個人就一定要好好去愛他﹏﹒﹒﹒﹒⊿”
kidmindy
暱稱: ﹊ ♀放棄所有..*梓芳_MiNdY↘﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[°``而我已累了···...
[慢慢的被淡忘掉.. _哪...
﹍``願你再遇到,,新的...
`!*_介手和哭..×°`已...
`"'* |×..﹎承諾....
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 4033
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 1 月 23 日  星期一 晴天

`﹢ ×'*失望*° 連fd都係咁[[*...…*‥﹍﹢"°

〝本來以為fd係好好…〞。[[但今日‥我終於睇清哂啦 ♂°’係你°_...*﹏°〞

〝搞到我咁…〞之前我講過。[[‥ 係你冇聽我講♂°’

°_...一係聽完之後係度應一兩句*﹏°〞〝敷衍我…〞

。[[邊個唔想‥係唔開心既時候有人體諒牙.. ♂°’°_...*﹏°〞

〝但你冇…〞。[[今日我同牙彤傾計‥ 我講左我之前d野比佢聽♂°’°_...*﹏°〞

〝佢唔會求其咁敷衍我…〞。之後你問我[[同佢傾咩‥ ♂°’°_...*﹏°〞

〝我話…佢問我點解介手〞。[[咁我咪講囉‥ ♂°’之後我話費時比你聽到°_...*﹏°〞

〝因為…之前我介手∼同靜儀嗌交〞。[[你根本一d都唔了解我‥ ♂°’°_...*﹏°〞

〝你唔了解我…唔緊要〞。點解你偏偏要係我最無助既時候[[‥話我唔理你 ♂°’°_...*﹏°〞

〝就係你講呢d…就好似一把刀將我個心毀滅〞。[[我個陣用介手泥忘記唔開心‥ ♂

°’我lunch追返你地°_...你冇理我*﹏我係咁叫你°〞

〝你應都唔應…〞。e+係咪我錯哂牙[[‥ 咩都係我自己唔開心♂°’°_...*﹏°〞

〝你地就嬲得理所當然牙…〞。成日發脾氣[[‥ ♂°我自己有幾多唔開心’°_...*﹏°〞

〝你地永遠都唔知牙…〞。好多時我唔講[[係唔想你地煩埋一份‥ ♂

°’我撐得真係好辛苦牙°_可唔可以比d開心d既日子我過牙....><...*﹏°〞

〝每次我同你地一個嗌交…之後好返ˍ又輪到第2個〞。[[‥ 我真係好辛苦架♂°’°_...*﹏°〞

〝之後就放學個陣…係問我去唔去合唱團〞。我叫人答你*

[[‥係因為你每次嬲完都可以算 ♂°’但我唔係牙°_...你地每嬲一次*﹏°〞

〝我永遠都會記得…〞。好辛苦架[[‥ ♂你明唔明牙°’°_...*﹏°〞

〝你嬲…我都會好唔開心〞。今日返到去冇同你講野[[‥ ♂°’好辛苦°_...*﹏°〞

〝之後…介手〞。[[連你地班fd都唔明白我‥ ♂°’根本就再冇人明白我°_...*﹏°〞

〝到左夜晚同牙君家姐sd信息…〞。同佢sd到喊[[‥ 有好多人同我一樣♂°’°_...*﹏°〞

〝想講都冇人聽…〞。冇人聽唔緊要[[我地自己留返d唔開心既野比自己‥ ♂°’°_...*﹏°〞

〝都係唔想大家一齊唔開心咋…〞。你同邊個玩[[‥我已經冇干涉你♂°’°_...*﹏°〞

〝我唔再去嬲你…〞。[[我知道比人嬲果個一定會好唔開心‥ 因為我都試過牙♂°’°_...*﹏°〞

〝我真係好辛苦牙…〞。[[對唔住‥ 可能我真係傷左你♂°’°_...*﹏°〞

刊登時間︰2006-01-23 11:23 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidmindy 的日誌)


天生笨蛋 於 2006-01-29 06:47 PM 發表:
有咩煩咪講~你又唔係冇FD
HI緊野冇音樂勁次死屍
E+到唔會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

d FD佢地都唔明我~~
你又知hi野冇music似死屍~?
你係邊個牙??
Posted at 2006-01-30 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天生笨蛋 於 2006-01-28 12:46 AM 發表:
我到唔想你介(e下好白痴):如果係你到唔好介太多一下兩下咪算 你流太多血好易暈 女仔唔開心咪喊 唔好介手啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

流死佢咪好囉...*
喊過好多次啦∼喊到隻眼都痛牙!
你都未答我野...><
Posted at 2006-01-29 03:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天生笨蛋 於 2006-01-26 01:48 PM 發表:
有咩野到要講出黎唔係收埋收埋會病
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...><
你係邊個牙?┘
Posted at 2006-01-27 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彤TUNG!!! 於 2006-01-24 05:53 PM 發表:
hihi*-MINDY-我黎左喇-開唔開心呢?
唔好咁唔開心啦-我1定會安慰你嫁-*
我明白到你既難受-*
記得去我日記仔睇Y-XDD!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi*開心牙...
嗯∼..><
大家都係咁∼好慘..。。
ok>。<”
Posted at 2006-01-27 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]