您已經停留了
``kid ﹏Siu芳芳既日記..﹊["愛上失憶...]*° [[*戀上忘記ˍ]]
*×○o°有些緣份是註定要失去的......_
*﹢有些緣份是永遠不會有好結果的。∮
*-愛一個人不一定要擁有ˇ ° o○
“●→但擁有一個人就一定要好好去愛他﹏﹒﹒﹒﹒⊿”
kidmindy
暱稱: ﹊ ♀放棄所有..*梓芳_MiNdY↘﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[°``而我已累了···...
[慢慢的被淡忘掉.. _哪...
﹍``願你再遇到,,新的...
`!*_介手和哭..×°`已...
`"'* |×..﹎承諾....
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 53
今日人氣: 10
累積人氣: 4072
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 3 日  星期一 晴天

┌→事情沒法兜圈*

今日第1日返學..發覺好多野都唔同左*

見到d家姐牙哥牙妹..同d fd都好開心∼

但好似已經冇人記得我既存在啦!

同d人關係好似變左..就連同自己條仔都係%

唔通又要好似之前咁...咁辛苦??

算啦∼總之有咩都唔會再講..同再問*

我覺得咩都冇..牙瑩同我講左d野*

覺得佢有第2個..我聽完之後仲要扮冇野*

牙瑩同我講..同佢散咪仲好*但次次我都會去做最傻果個*

心諗我覺得我好傻..或者唔應該再咁認真去愛1個人*

但..我都冇辦法*可能我注定係要比人玩啦*

都係唔好講咁多比人知好..人地唔問就唔好同人講啦*

傻婆..冇人會明白你架...唔開心要留返比自己知∼

講左比人聽∼人地又唔會幫到你!哈..以為人地會聽你講牙*

傻啦...唉!痴左線*

係牙瑩同我講既時候..我記得應成過佢..要信佢*

所以我都信佢...但始終都覺得自己好傻*

°〝1次又1次.失望...信你的同時。卻傷害了自己!┐

┌。我的認真..卻換來你對我的傷害*┐

[[*掩飾太多真相||||""。你在我身上造成一道道永遠的傷痕←’

﹏°你說過不會做對不起我的事◆但‥原來只不過是欺騙我?﹍"〞』

°×`明白男人◆總會花心′︴學習‘不聞不問....對自己是好事ma?°°

刊登時間︰2006-04-03 10:52 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kidmindy 的日誌)


hllen 於 2006-04-04 10:08 PM 發表:
上左利拉........

衰妹
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係*唔係叫我節哀順變架咩?kaka
Posted at 2006-04-04 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]