| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|




| 2006 年 4 月 3 日 星期一 |
 |



|
|


┌→事情沒法兜圈*

|
|
今日第1日返學..發覺好多野都唔同左*
見到d家姐牙哥牙妹..同d fd都好開心∼
但好似已經冇人記得我既存在啦!
同d人關係好似變左..就連同自己條仔都係%
唔通又要好似之前咁...咁辛苦??
算啦∼總之有咩都唔會再講..同再問*
我覺得咩都冇..牙瑩同我講左d野*
覺得佢有第2個..我聽完之後仲要扮冇野*
牙瑩同我講..同佢散咪仲好*但次次我都會去做最傻果個*
心諗我覺得我好傻..或者唔應該再咁認真去愛1個人*
但..我都冇辦法*可能我注定係要比人玩啦*
都係唔好講咁多比人知好..人地唔問就唔好同人講啦*
傻婆..冇人會明白你架...唔開心要留返比自己知∼
講左比人聽∼人地又唔會幫到你!哈..以為人地會聽你講牙*
傻啦...唉!痴左線*
係牙瑩同我講既時候..我記得應成過佢..要信佢*
所以我都信佢...但始終都覺得自己好傻*
°〝1次又1次.失望...信你的同時。卻傷害了自己!┐
┌。我的認真..卻換來你對我的傷害*┐
[[*掩飾太多真相||||""。你在我身上造成一道道永遠的傷痕←’
﹏°你說過不會做對不起我的事◆但‥原來只不過是欺騙我?﹍"〞』
°×`明白男人◆總會花心′︴學習‘不聞不問....對自己是好事ma?°°

|
| 刊登時間︰2006-04-03 10:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
hllen 於 2006-04-04 10:08 PM 發表:
|
網主回覆
係*唔係叫我節哀順變架咩?kaka Posted at 2006-04-04 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|